MEMBER UMAH

ari ni, 26 april 2010 1415H - 1715H final exam sbjek HYDRAULICS, sebut th la, tp ntah pe aku jwb td xth la... ade gak org ckp aku genius, blh la tahan frmula2 br yg kuar td.. jnji last answer ade #, tanda jwpn mktmad la 2kn? xgi2?

dh frust ngn soaln exam yg xngam ngn aku, on9 fb ngn dgr lagu Kusha La Payas, ciap de penari g, t lau int laju aku upload pix 2, cam bes je...

gambaran awal penari, muka xleh tnjuk la...



pengarah video klip ni muner.. korg nk knl jp g aku introduce, juru mekap lak toyol @ hilmi..
juru audio ngn video, aku la aime ensem @ cute... nk knl pengkritik jp g...

muner ni berhajat nk join komando, xth la lyk ke x, aku lg fit kot... haha tp xpe, jnji ade smngat.. bese nye aku blik umah die men game xpn tido, ari ni lain lak tabiat die, study....
yg penting trade mark die, erfon msti sngkut kt tlinga, call awek 24jam, tp sembang ngn kitorg... xth la pe motif die ni...


muner idris @ KP M

next rumate aku- toyol.. dr mn dpt nama 2aku xberani tanya.. tp muka ade la skit2 odoh dr toyol betul... ik3... tiap2 mlm mesti die detail jr p bli air coke ngn susu manis (susu krim), sbb 2 cpt botak..



gambar awek xleh tinggal..

piah hadkor... dio ni suka brg2 2nd, brg ape yg 2 kna tnya dio sdri.. minat giler2 bola, dpm laptop lyn PES, nk p men kt pdg org halau, xpe piah, mu ado minat wlaupn xdop bakat... ni paling byk mengkritik

jenis zuhud, tido ats lantai

LAST- ORG GAJI

CHE KU SABRI

penari berbakat

ade nmapk muka cam pelakon ats 2 x? aku xckp, korg try la tgk matching x... haha... bdk ni jr umah kitorg, 4senior die kna lyn, tp kut monteng, pandai gak ni, kuar pg2, kul3pg br blik umah, die dh th sr dh tdo..lau lepak kt cni, berteman ngn kasut n kiwi la, xpn ngn pnyapu n penyodok..

AKU?

xleh bgtau la aku sape, yg penting aku ensem dr muka2 di atas...ik3

2 Response to "MEMBER UMAH"

  1. Miss Jezzebelle says:
    April 26, 2010 at 12:09 PM

    junior 2 yg penari plg ensom..senior sume pecah je muke

  2. hut says:
    April 27, 2010 at 2:03 AM

    sbb xmasukmuke tokey blog g...haha

Post a Comment